onsdag, oktober 25, 2006

politikerkarriär

Läste för några veckor sedan om Sarings vedermödor i det politiska livet, och om den entusiasm hon kände inför sitt första medlemsmöte. Eftersom jag själv har en del erfarenheter från sådana (visserligen ofta roliga, men ur påverkansperspektiv ganska tröstlösa) skulle det vara kul att få läsa lite om hur det var... Och liksom jämföra upplevelsen. Skall hålla koll och se om det kommer någon "update" hos Saring. Och sen skall jag berätta lite om hur jag tyckte det var.

2 kommentarer:

Saring sa...

Åkäj, åkäj, jag skaaa skriva. Det är bara det att jag försöker låtsas som om jag inte varit på mitt första möte än eftersom det var ett fett antiklimax. Men jag lovar. Jag skall skriva. Bara inte just nu :o)

FruW sa...

Gissade att det var så. Väntar ändock med spänning på "berättelsen om medlemsmötet med SAP - eller var det SPI?"

:P