onsdag, september 02, 2009

Sångfågel - Musse Pigg...

Så har fru W äntligen förverkligat en sedan länge närd dröm. Jag har varit hos en sångcoach för att se om jag kan lära mig sjunga bättre. Det är så dags när man är över trettio - men bättre sent än aldrig!

Och fast jag gick dit självmant, och verkligen VILL detta - så var det oförståeligt pinsamt att stå där och sjunga för någon som kan och som skulle "bedöma" en. Så pinsamt att jag inte riktigt förstår det. Tack och lov var hon väldigt duktig, och fick det att bli roligt. Riktigt, riktigt roligt.

Nu har jag också fått hemläxa. Jag ska öva på att sjunga och låta ungefär som Musse Pigg. Kommer ni förbi "my hood" kan ni alltså lätt lista ut var jag bor... :-)

1 kommentar:

Tre Gringos sa...

Åh, vad kul! Det är nog när man är några barn och över tretti man verkligen behöver förverkliga sina drömmar och nära nya.
Kram